Klaar voor vertrek!

Daar zit ik dan: kamer opgeruimd, alles nog een keer nagekeken, alle papieren ingepakt, en de koffers: ingepakt, dicht en maar 0,8 kg te zwaar.

Op dit moment zit ik al vanaf 11 December 2013 te wachten. Ik had toen echt nog geen idee wat er allemaal op me af zou komen en hoeveel stress het me op zou leveren. Ik wist helemaal niet dat ik nog zo veel zelf zou moeten regelen. Dit nog even printen, dat nog kopieren, dat nog even invullen, etc. Het was ontzettend veel werk en ontzettend veel stress maar het gaat het zeker waard zijn, want ik ben er helemaal klaar voor!

Ik zal nog even iets meer vertellen over mijn gast gezin, want veel van jullie weten nog helemaal niet hoe dat eruit ziet :). Ik ga dus naar San Antonio, Texas en ik kom daar te wonen in een buitenwijk van de stad. Daar heb ik een gast-moeder van 36, een gast-vader van 38 en een terrier van 8. Ik heb al contact met ze gehad en ze zijn heel erg aardig. We hebben veel dezelfde hobbies en ik ben er zeker van dat we samen een hele leuke tijd gaan beleven. Verder kom ik op Southwest High School, maar ik weet nog niet in welk jaar helaas. Wel weet ik dat de mascotte van de school een draak is :).

Voor iedereen die vandaag bij mij thuis was om nog afscheid te nemen, dankjewel, het betekend veel voor me, maar ook voor alle mensen die een lief berichtje stuurde toen ze zagen dat ik uit de whatsapp groep was gegaan. Het is heel fijn om te lezen dat zo veel van jullie met me meeleven en me steunen. Dit is mijn droom en het is fijn om te zien dat zo veel mensen achter je staan.

Ik ga jullie allemaal ontzettend missen! Jullie kunnen me natuurlijk altijd mailen of een berichtje achter laten op mijn blog. :)

Tot in Februari

Xx Anne

Reacties

Reacties

Henderijn

Met zo'n goede voorbereiding moet het zeker gaan lukken. Nog een laatste dagje samen en dan op naar de USA. Papa en ik zijn enorm trots op je! Xxx mama

Tante Annemarie

Dear Anne, THE USA is waiting for you. I am shure that it is going to be a beautiful experience you will always treasure. I'm proud of you! Have a save trip and ......... ENJOY!!!!!!!!!

Lot's of kisses

oma Lotje

Ga ervoor Anne!! Je gaat een heel avontuur aan en het gaat je zeker lukken. Ben ontzettend trots op je, maar ga je ook heel erg missen. Safe trip. Liefs oma (vergeet je klavertje 4 niet) XXX

Anita

Heel veel plezier Anne en succes. Hoop dat je een geweldig mooie tijd tegemoet gaat. Groetjesss Anita

Ben en Mia Seelen

Heel veel succes en plezier Anne. Wij wensen je een geweldige tijd in USA.
Groetjes Ben en Mia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active