24 September t/m 30 September

Lieve allemaal,

afgelopen week was een erg leuke week. Het weekend heb ik gefilmd dus daar schrijf ik niks over, dat kunnen jullie dus terugkijken bij video's.

24 Sept:

Op school vandaag vier vervangers, maar dat was niet zo erg, want we doen dan niet zo veel haha. Tijdens dansen weer erg leuk gekletst met Becca, ik hoop echt dat we vriendinnen kunnen worden! Als lunch had ik Natcho's en het waren de echte Mexicaanse en ze waren niet normaal lekker! Na school heb ik met Cynthia en haar twee neefjes flyers rondgebracht om een nieuw gastgezin voor mij te zoeken. We hebben in onze eigen wijk en in een andere wijk heel dichtbij bijna 200 flyers uitgedeeld. Daar moet toch wel iemand bij zitten die me wil hebben..

25 Sept:

Vandaag was echt een leuke dag! Op school super leuk gekletst met Becca, Alyssa, Jasmine en nog een meisje van wie ik de naam niet weet. Ik ben erachter gekomen dat Becca bij mij in de wijk woont en helemaal niet zo verweg! Super leuk natuurlijk! Na school had ik bijna de verkeerde bus genomen! Ik zat al in de bus maar ik herkende niemand en toen ben ik maar weer naar buiten gegaan. Toen zag ik dat het helemaal niet mijn bus was! Stel je voor waar ik terecht zou zijn gekomen, haha. Na school heeft Judy me opgehaald een naar haar moeder gebracht, waar ik vanacht slaap zodat we morgen vroeg meteen op kunnen naar het strand. Het wordt een lang weekend, want morgen (vrijdag) gaan we niet naar school!

29 Sept:

Het weekend was super leuk! Kijk bij videos voor een videoverslag :) Zondag ochtend werd ik wakker met barstende koppijn en lichte koorts. Dit werd hoe langer hoe erger en toen ik vanochtend wakker werd had ik 40 graden koorts. Ik ben dus niet naar school gegaan en heb de hele dag in bed gelegen. Omdat ik in het weekend geen wifi had heb ik vandaag met papa en mama geskyped, en het was zoals altijd weer super fijn om ze te spreken en te zien. Ik heb op het moment niet echt heimwee, maar ik mis wel alles en iedereen, maar dat hoort erbij!

30 Sept:

Vanochtend voelde ik me nog niet fit genoeg om naar school te gaan, dus ben vandaag nog een dagje thuis gebleven. Koorts gelukkig gezakt en eetlust al een stuk beter. Morgen ga ik weer naar school. Verder de hele dag rustig aangedaan en vooral film gekeken, is ook wel eens lekker.

Ik kan niet geloven dat het morgen al Oktober is!! Wat gaat de tijd toch snel, want over een maand zit ik al op de helft! Echt niet te geloven.

Ik hou van jullie en ik mis jullie allemaal. Tot in Januari!

xxx Anne

Reacties

Reacties

Marlou en Gonard

Hey Anne,
Hopelijk ben je weer beter, ziek zijn en dan niet in je eigen bedje liggen, lijkt mij niet zo fijn.
De tijd gaat idd snel fijn dat jij dat ook zo ervaart.
Heb je niet aan je nieuwe vriendinnen gevraagd of je daar voor een tijdje mag blijven. Dat zou te gek zijn he......kletsen op school, kletsen thuis, kletsen kletsen.....haha echte meiden heerlijk.
Nou hou je taai en geniet, leer en ontdek.
Grt, Marlou en Gonard.

Marlou en Gonard

Yes yes ik ben eerste......hahaha

Karla

Fijn dat je weer aan de beterende hand bent! We zullen straks de video eens bekijken! Leuk! Met geluiden er bij (ha ha) meestal zo;)
Doei doei

0ma ollie

Lieve anne,

Maar goed dat ik nog even keek of er nieuws was over jou. En jawel hoor, ben ik lekker de eerste die jou terug schrijft. En wat fijn te horen dat het stukken beter met je gaat en dat de weekenden zo leukzijn. Natuurlijk niet zo fijn dat je ziek bent maar jij ben t sterk, dus dat komt wel weer goed. Wat een goed idee van die flyers. Ben benieuwdof het wat oplevert.
Mijn weekend was ook leuk. Danielle heeft bij mij gelogeerd. Zaterdag moest zij voetballen in lottum. Ze heeft goed gespeeld maar ze zijn toch met 3-1 verloren. 'S avonds zijn we naar de film in dok6 geweest. The maze runner. Daan had het boek gelezen. De film was erg mooi. Zondag met australie geskyped, daarna naar baarlo geweest en aan de maas op een terras gezeten. Toen te voet met hetveer naar de overkant. Dit was voor Daan ook heel apart. Verder ben ik erg druk met de KBO. Mijn broer Dre met zijn vrouw Ria zijn in het weekend verhuisd naar nr. 6 hier in het coomplex. Het is op de 1e verdieping. Ze woonde eerst langs William van El en Hay. Ik vind het wel fijn iemand van de familie in de flat. Ik ben ook weer naar de gymgeweest. Was heel leuk. Nu nog fietsen dan doe ik weer alles wat ik voor mijn vallen met de fiets ook deed.
Nu ga ik naar bed want het is al bijna half 12.
Heel, heel dikke knuffel en dikke kus. ik mis jou ook! Oma

0ma ollie

Jammer, ik was niet de 1e!

Henderijn

Marlou van harte gefeliciteerd met je eerste plaats!!! En Nellie een goede tweede!
Wat een heerlijke berichten. Leuk ook zo'n filmpje. Ga je ook nog een dag op school filmen? Of se peprally? Op de skype merkte ik al dat je het erg leuk hebt gehad. Voor veel anderen komt nu pas de cultuurshock, zie mailtje Travel Active, maar jij hebt dat nu toch wel echt achter de rug. Gelukkig.
Goeie actie van die flyers! Misschien ook nog jezelf een keertje uitnodigen bij Becca zodat die ouders zien ook lief en leuk je bent........een extra gastdochter voor een paar maanden is harstikke leuk!!
Nu snel opknappen en dan op naar de homecoming...alweer een peprally en natuurlijk de wedstrijd. Geniet er lekker van lieve schat. We horen wel weer hoe alles gegaan is bij de volgende skype.
Liefs, mama

Lisanne

Anne echt heel leuk om die filmpjes te zien! En ik vind het ook echt fijn dat je dit blog bij houdt, zo kunnen wij ook een beeld krijgen van wat jij allemaal uitspookt ;)

Heeel veel plezier nog, maak dr een leuke tijd van!
Dikke knuffel en natuurlijk mis ik jou ook
Liefs vanuit het niks veranderde Oostrum xxxx

Tante Riet

Wat mooi allemaal dat je dit mee mag maken. Geniet ervan zoveel je kunt. Hopelijk vindt je snel een nieuw onderkomen maar dat zal wel lukken. De filmpjes zijn echt mooi, die bomen niet te geloven prachtig!!!!!!!!!!! Nog heel veel mooie dagen wens ik jou, en tot de volgende mail, hou je haaks.

Lieve groetjes Tante Riet en Ome Loek.

Joost

Hoi Anne, fijn dat anderen (Goon & Lou) als eerste waren (proficiat G&L). Zo zie je maar, hoe er naar jou verhalen wordt uitgekeken. Misschien moeten we maar een poultje opzetten, wie er de volgende keer als eerste is. (Je mag ons dan best even app-en van tevoren).
Je verhaal was weer leuk, en over de flyers had je nog niks verteld, en precies zoals je zegt "wie wil jou nou niet in huis". Ik weet het niet, want ik zou meteen ja zeggen.
Hier is alles paletti, zeker als ik straks je video-reportage gezien heb.
Liefs en ????????????,
Papa

Joost

Hé mijn zoentjes staan er niet bij. Je weet wel die hele leuke met een smiley.
Oké dan nog maar een keer,

XXX, Papa

Ben en Mia

Hoi Anne,
Fijn dat je weer aan de beterende hand bent.
Hebben de video's gezien, ze zijn prachtig. Wat zal je genoten hebben.
Gezellig zeg, dat Becca vlak bij je woont, kun je altijd even lekker gaan buurten.
Duimen voor je dat de flyers wat zullen gaan opleveren, goed idee trouwens.
We wensen je nog heel veel plezier met nog vele mooie momenten. Lekker genieten maar.
Groetjes en dikke knuffel van Ben en mij.

Karla

Ha die Anne 10/10/2014
Hier gaat alles prima! We kijken net naar het nederlands elftal tegen Kazachstan! Gewonnen met 3-1 Tenminste Huub keek voetbal en onder tussen bracht ik Jasmijn en Meijs naar bed toe. Ja zeker ze mogen hier een nachtje logeren! Dol enthousiast dat zijn de meisjes. Is ook wel gezellig! We waren in Overloon pannenkoeken gaan eten en nog heel even naar het van Wanssum Café geweest om iets aan Eveline te geven. Nu is het rustig boven. Morgen vroeg mogen ze samnen in ons bad lekker soppen. :) zaterdag rond de middag gaan de vrolijke twee weer naar huis. Verder hebben we een rustig weekend! Zondag avond hebben we met de harmonie een concert! Ik vind dat de concourswerken nu al klinken voor een 7/8. Maar wie ben ik. ;) nog een weekje op de kindjes passen en jawel dan heb ik een hel week vrij!! Misschien gaan nog een paar dagen ergens hotellen! (Nieuw werkwoord haha) Huub heeft het nog druk op zijn werk met een EEG aanvraag! Kosten hem liters zweet (oei oei) de 21/10 is de deadline! Komt wel goed. Zo jij ook een fijn weekend en heb je/jullie ook herfst vakantie? En al uitzichten op een ander gast gezin? We horen dat vast! Liefs Huub en Karla

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active