Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Anne

Henderijn

Hoi Anne,
Spannend!!!! Heel veel succes met inpakken en dan....op naar Schiphol!

Joost

Wanneer moet ik die koffer nou inpakken?

Guus

Konden we maar echt meereizen

Anita

Alvast veel voorpret Anne! Leuk dat we jou op deze manier kunnen volgen:-)

Anke

Geweldig Anne, veel plezier met de voorbereidingen. Wij zijn hierzo hetzelfde aan het doen, maar nog niet zo frantic als bij jou. Weet je al wat meer over de familie waar je naartoe gaat? Mocht je na USA nog een paar maanden naar een Australische school willen, dan hoor ik het wel . liefs Ankexx

Eene, dan nu over in het Engels?

oma lotje

En anne hoe is san antonio en de tijdelijke ouders? En hoe was new york?
Liefs oma

Opa en Oma

We vinden het erg leuk om met je mee te reizen. Dat voelt toppie. Vanaf vandaag zijn we helemaal op de hoogte. Leuk om je te zien in je nieuwe omgeving.