Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Anne

Reacties

Reacties

Henderijn

Hoi Anne,
Spannend!!!! Heel veel succes met inpakken en dan....op naar Schiphol!

Joost

Wanneer moet ik die koffer nou inpakken?

Guus

Konden we maar echt meereizen

Anita

Alvast veel voorpret Anne! Leuk dat we jou op deze manier kunnen volgen:-)

Anke

Geweldig Anne, veel plezier met de voorbereidingen. Wij zijn hierzo hetzelfde aan het doen, maar nog niet zo frantic als bij jou. Weet je al wat meer over de familie waar je naartoe gaat? Mocht je na USA nog een paar maanden naar een Australische school willen, dan hoor ik het wel . liefs Ankexx

Eene, dan nu over in het Engels?

oma lotje

En anne hoe is san antonio en de tijdelijke ouders? En hoe was new york?
Liefs oma

Opa en Oma

We vinden het erg leuk om met je mee te reizen. Dat voelt toppie. Vanaf vandaag zijn we helemaal op de hoogte. Leuk om je te zien in je nieuwe omgeving.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active