Weekend at Corpus Christi!

Mijn weekend in Corpus Christi!

Reacties

Reacties

Henderijn

Mooi gedaan Anne!! Leuk om het landschap te zien en wat een geweldige bomen!! Het was vast lekker om weer eens te kunnen zwemmen. Ik ben benieuwd of je straks hier nog aan alle groenten kunt wennen....haha hamburger en fries all over!
Xxx mama

Ben Mia

Hoi Anne,
Prachtig landschap. Sjiek Sjiek.
Frietjes en hamburger, jammie jammie.
Dat zal straks weer even wennen zijn met soep, aardappelen en groente.
Groetjes van Ben en mij.

oma ollie

Mooie filmpjes Anne, vooral het zingen in de bus. Net of jullie op schoolreis gaan. De bomen deden me denken aan australie, daar heb je ook van die fantastische bomen. Smullie, smullie van die hamburgers en frites. Maar goed dat ik daar niet woon want dan werd ik moddervet! Liefs oma:-)

oma fr

Hoi Anne,
Wat leuk, ik waande mij weer in Californië, tig jaar geleden. De uitgestrektheid, de prachtige bomen en niet op de laatste plaats de zee. Een cadeautje om dit alles weer te zien en te weten dat ook jij ervan geniet.
Dikke knuffel van mij

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active