Winter Spectacular

Lieve allemaal,

De tijd die ik nog heb vliegt voorbij. Het liefste zou ik het allemaal willen vertragen maar dat gaat natuurlijk niet.

Afgelopen woensdag had ik mijn dans show: Winter Spectacular. Het was echt ontzettend leuk! Na de lunchpauze (14:15) ging ik naar de dans studio, waar we nog even snel oefende en daarna ons costuum aan gingen doen en haar en make-up deden. Uit mijn klas deden er maar vier mensen mee, namelijk Katie, Jackie, Alexandra en Ik. Na de make-up gingen we naar the auditorium om op het podium te oefenen met de rest van de groep. Er waren ook al wat andere scholen aanwezig, dus zagen we ook sommige andere dansjes. De generale ging opzich vrij goed. Hierna gingen we terug naar de Cafetaria waar we wachten, aten en kletste totdat de show begon. Mijn danslerares kwam er achter dat mijn naam Anne was (ze had me vanaf het begin al Alex genoemd) en vond dat helemaal niet bij mij passen dus nu noemt iedereen me in mijn dans klas inclusief mijn lerares me Alex. Ik vind het niet erg haha. We moesten best lang wachten totdat we eindelijk konden beginnen. De show ging ontzettend goed, ik heb echt alles gegeven en het was ontzettend leuk. Mijn hele gast-gezin was komen kijken en dat was zo ontzettend leuk! Na de show zijn we ergens gaan eten en daarna lekker naar huis gegaan. Voor foto's ga naar: foto's-school

De rest van de dagen waren normale schooldagen. Ik geniet van elke dag en probeer zoveel mogelijk te onthouden. Zoals jullie al op Facebook hebben kunnen lezen kom ik op 18 Januari op Shiphol aan, wat betekend dat ik over 31 dagen weer terug ben in alles dat normaal is.

De komende periode gaat natuurlijk nog heel speciaal worden, omdat er kerst aan zit te komen, maar natuurlijk ook Nieuwjaar. Omdat het nog maar 4 weken is, wordt dit mijn laatste blogpost vanuit Amerika, want ik wil ook graag nog wat te vertellen hebben als ik terug ben. Ik zal wel foto's blijven plaatsen, maar daar krijgen jullie geen mail van of melding of facebook.

Tot snel allemaal

xxxx

Reacties

Reacties

Marlou en Gonard

Hey hallo Alex haha,
Ik heb geen facebook dus daardoor ook minder goed geinformeerd, 18 januari whoh dat gaat nu wel echt snel.
As zondag ben ik op de verjaardag van Joost en dan zal ik wel live bijgekletst worden.
Idd kerst en nieuwjaar komt eraan, meestal betekent dat ook wintersport. Ook dit jaar gaan we met zijn allen op wintersport. Dan ga ik ook voor het eerst meemaken dat jij daar niet bij aanwezig bent dat zal best vreemd zijn.
Gelukkig geniet jij nog steeds van je avondtuur wat ik echt super vind.
Lieve Anne met de jaarwisseling zullen we op je proosten en dan kunnen we zeggen nog 18 dagen en dan is Anne weer thuis.
A home without Anne is not a home. Sorry Tijs niks persoonlijks haha.
Wij wensen jou en het gast gezin fijne feestdagen en een bijzondere jaarwisseling.
Tot volgend jaar.......,
Lieve groetjes Gonard en Marlou

oma ollie

Hoi Anne alias Alex,
Nou, allecexange students krijgen aparte namen. Anne wordt Alex, danielle wordt Dani. Maarvgelukkig blijven jullie allebei gewoon jezelf. Het filmpje van jouw dansen was geweldig. Dat hen je toch maar mooi weer kunnen doe. Wat zul jijveel te vertellen hebben als je terug bent op de 18de. Ik verheug me erop om je weer te kunnen knuffelen. Donderdagavond heeft daantje me uitgenodigd voor
een etentje. En zondag de verjaardag van jouw pappa mijn allerliefste zoon. Dus erg leuke vooruitzichten. Wel heb ik het erg druk zo voor het einde van het jaar. Morgenmiddag kerstviering bij de KBO. Donderdagmiddag kerststukjesvmaken. Vandaag alle kerstkaarten, ongeveer 60, geschreven en gepost. Dus vervelen is er niet bij. Ik heb een gewone kerstboom gezet en 2 kleintjes. Allemaal met verlichting. Is bij jullie ook veel kerstverlichting buiten en binnen? Nou is het bedtijd want het is bijna 11.00 uur. Heel dikke knuffel en voor jou en je gastgezin een heel gezellige kerst en eine gooje rutsch in het nieuwe jaar. Dikke knuffel. Oma XXXX

Ben en Mia

Hoi Anne,
Filmpje van jouw dansen was echt klasse. Super, en dat in zo'n korte tijd. En ook weer allemaal leuke dingen gedaan samen met je gastgezin. Gezellig.
Wij hebben afgelopen maandag de kerstboom gezet.
Pluis wil er nu de hele tijd in. Mag ie niet natuurlijk. Moet ie aan wennen. Kerstballen vindt ie speelgoed. Even afwachten maar hoe het verder gaat.
Wij hebben het nu voor de Kerst wel wat drukker met nog verschillende kerstvieringen (KBO, voetbalclub etc.)
Wel gezellig altijd.
Voor jou gaat de tijd nu wel erg snel. Geniet er tot de 18e nog maar lekker van .
Wat zal je nog veel te vertellen hebben bij terugkomst.
Wij wensen jou en ook het gast gezin hele fijne Kerst (feest) dagen en ook een super goed en gezond 2015 voor jullie allemaal.
Tot volgend jaar, dan kletsen we gezellig weer een keertje bij.
Groetjes en dikke knuffel van Ben en mij.

Henderijn

Lieve Anne,
Je laatste blogbericht...nog niet de laatste Skype vermoed ik, maar het einde van je avontuur nadert met rasse schreden. Een gekke tijd, met veel terugkijken naar alle intense ervaringen van de afgelopen maanden en vooruitkijken naar je thuiskomst. Veel van jouw wensen zijn uitgekomen, zoals Halloween en Thanksgiving en Kerst meemaken op z'n amerikaans. Er waren ook de nodige onverwachte dingen die op je pad kwamen. Wat heb jij een veerkracht laten zien! Steeds weer aanpassen aan de omstandigheden en met een positieve blik naar de toekomst kijken. Ik weet zeker Anne, dat je met die houding heel ver komt in het leven. Het is een cadeautje van je karakter dat jij heel goed weet te gebruiken. Daar mag je trots op zijn. Straks als je weer in Nederland bent zal dat opnieuw aanpassing vragen. Jij weet nu dat je daar wel raad mee weet. Zonder zorgen dus de laatste weken in. Heerlijk genieten van die fijne familie en lieve mensen om je heen. Wij genieten op afstand met je mee en kijken uit naar ons weerzien in 2015.
We wensen je een heerlijke amerikaanse kerst en jaarwisseling en de groetjes aan je lieve huisgenoten.
Dikke kus en knuffel, xxx mama

tante Annemarie

Lieve Anne,
wat een prachtige show hebben jullie neergezet. Prachtig! Met kerst ga ik ook weer lekker optreden met The VocalS. Lekker kerstcarols zingen, met een gluhwein erbij. En dan wordt het nieuwjaar en dan ben je al weer bijna terug in Nederland. Wij verheugen ons er op om je weer te zien. Heel veel plezier met de laatste paar weken en een goede reis naar huis. Heel veel liefs van ons allemaal!

Rudolf

Hoi Anne,
Dankjewel voor je bijzonder interessante en prettig leesbare verhalen! Heb ze allemaal "verslonden".
Hele fijne feestdagen en alvast een goede reis terug!
Groetjes,
RGR

Karla

Ha Anne
Ik hou niet zo van voornaams verandering!
Dus ik hou het bij Anne! ;)
Grote groep dansers! Het ging erg goed (synchroon)en het geheel zag er mooi verzorgd uit!
Ik kon niet goed zien waar jij stond met dansen. Maar dat horen we wel als je thuis bent! Wel jammer geen verhalen meer uit the States, ik keek geregeld of er een story bij geschreven was! maar straks van jou zelf horen is ook heel leuk! Ook wij wensen jou en je lief gastgezin hele gezellige kerstdagen en een goeie roets in 2015! Ik lees dat je in Venray ook gaat roetsje??? Zal wel iets anders zijn (haha)
Geniet van je laatste weken. Een dikke knuffel van Huub en Mij!

Gonard en Marlou

Hey Anne,
Nog 6 dagen en dan is het grote avontuur in Amerika voorbij. Dan begint de terug reis naar Nederland ( dat is alweer een avontuur op zich)
Wij hopen dat Amerika jou heeft gebracht wat je ervan verwacht had en misschien nog een beetje meer!!
Verder wensen wij jou een goede terug reis pas goed op jezelf.
Een welkom thuis .....en op naar een nieuw avontuur.
Lieve groetjes Gonard en Marlou Xxx

Mama

Lieve schat, vandaag is je laatste dag in Texas. Tijd om afscheid te nemen en iedereen in je lieve familie en vrienden te bedanken voor de fantastische tijd. Alle mooie herinneringen neem je mee in je hart en koester je voor altijd. De Olech family zijn we dankbaar voor alle warmte, liefde en geborgenheid die ze jou hebben gegeven. Wie weet wat de toekomst brengt, misschien ontmoeten wij die lieve mensen ooit nog eens. Ondertussen zijn wij benieuwd naar al je verhalen. Nog heel even en dan ben je weer bij ons...hoewel....echt weg ben je gelukkig nooit geweest! See you at Schiphol!! Xxx mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active